Vacatures in Financiën

Interviews met vakspecialisten in finance over ontwikkelingen in finance

  • Bemiddelen is beter dan procederen

    Marloes van Rens - Jurist Bijzondere Zaken, team burenrecht

    Er zitten altijd twee kanten aan een zaak en het is de kunst om hier wederzijds begrip voor te krijgen. Dat levert openingen op om er samen uit te komen. En dat is altijd beter dan dat de rechter er een oordeel over moet vormen

    Lees verder ]
  • ‘Samen zorgen voor passende en betaalbare zorg’

    Walter Elderhorst - Manager stafbureau Zorginkoop bij Zilveren Kruis

    Verantwoording kunnen afleggen over de geleverde zorg op een dusdanige manier dat deze toetsbaar en voldoet aan alle regelgeving, is essentieel. Keuren we bijvoorbeeld een declaratie goed waar de klant geen recht op heeft of accepteren we een klant onterecht dan draait Zilveren Kruis zelf voor deze kosten op. Om hier op individueel niveau uitspraken over te kunnen doen, moeten we dus absoluut in control zijn over onze processen van inkoop tot declaratie.

    Lees verder ]
  • De basis onder juridische advisering is wederzijds vertrouwen

    Canan Uluman - Advocaat bij Achmea

    ‘In een gespannen arbeidsmarkt stappen mensen makkelijk over naar een andere werkgever. Zeker nu vanwege corona, door al het thuiswerken een bepaalde onthechting heeft plaatsgevonden. Ik merk dat doordat het aantal conflicten rondom het concurrentie- en/ofrelatiebeding explosief toenemen. Werknemerscliënten onderschatten weleens de consequenties van zo’n beding en dat kan soms pijn doen. Vanuit werkgeverszijde is het weer van belang om goed op de naleving van dergelijke post-contractuele bedingen te letten.’

    Lees verder ]
  • Beleggen draait allang niet meer alleen om risico en rendement

    Jeroen Wiercx - Head of Investment Management bij Achmea

    Beleggen draait allang niet meer alleen om risico en rendement. Het biedt ons de kans een positieve bijdrage te leveren aan een inclusieve samenleving waarin gezondheid, schone energie en natuur bereikbaar zijn voor iedereen. Achmea is daarin heel ambitieus en legt zich stevige meetbare doelstellingen op.

    Lees verder ]
  • Denken vanuit het klantbelang, dat maakt je een goede juridische adviseur

    Ben Meelkop - Juridisch Adviseur Stichting Achmea Rechtsbijstand

    ‘Ik wilde mijn kennis en vaardigheden graag scherpen aan die van een grote organisatie. Dat is de voornaamste reden waarom ik ben overgestapt naar Achmea. Met 700 juristen is dit niet alleen de grootste juridische dienstverlener, maar ook een van de beste qua kennis, kennisoverdracht en kennisontwikkeling.’

    Lees verder ]
  • Business as usual?

    Arno Koopman - Senior Civiel Recht, Stichting Achmea Rechtsbijstand

    Het contact met de klant vind ik het allerleukst. Achterhalen wat iemand echt dwars zit en daar een oplossing voor vinden. Ik ben dan ook meer een rechtshulpverlener dan een procestijger. Tijd nemen voor je klant en samen een strategie uitzetten geeft me meer voldoening dan uren schrijven.

    Lees verder ]
  • Excelleren in klantcontact door Data Science

    Julien van den Bogaard - Data Scientist Zilveren Kruis

    Klanten hebben meer en meer behoefte aan een 24/7 zelfbedieningsoptie en willen daarbij niet afgescheept worden met een link naar een algemene pagina. De vraag van de klant moet centraal staan, niet ons generieke antwoord. Los van de reguliere moeilijkheden van een chat-bot rondom het begrijpen van taal en het samenbrengen van databronnen, biedt een chat-bot voor een zorgverzekeraar enkele extra uitdagingen.

    Lees verder ]
  • Sinds de lockdown, staat de telefoon hier roodgloeiend

    Stefan de Groot - Specialist Arbeidsrecht, Stichting Achmea Rechtsbijstand

    ‘Sinds de oproep van het kabinet om thuis te werken en de sluiting van scholen en horecagelegenheden worden we plat gebeld. Klanten overspoelen ons met vragen. Als een van de grootste juridische dienstverleners van Nederland wordt het voor ons snel inzichtelijk waar de praktische pijnpunten zitten in de genomen maatregelen.'

    Lees verder ]
<< 1 2 >> 
Contactgegevens

Careerguide

Postbus 60184
1320 AE Almere

Tel: 036 - 7440 136

KvK 32090652
ING Bank NL91INGB065.42.67.456
BTW NL.8106.57.041.B01

Wie we zijn

Careerguide heeft 25 vacaturebanken voor specialisten!
Onze vacaturebanken (geen bemiddeling) bieden professionals relevante vacatures binnen hun expertise

Ook een vacature plaatsen? Neem contact met ons op of stuur hem in via dit formulier.